[i569]
DE LA VILLE DE PARIS.
127
CCXVII. — [Mandement pour l'exécution de la précédente ordonnance.]
23 juillet i56g. (Fol. 179 r°.)
ti De par les Prevost des Marchans ct Eschevins de la Ville de Paris. "Sire Nicolas Paulmier, Quartenier de ceste Ville, portez dedans demain à tous les cappitaines de vostre quartier le mandement qui fut hier publié par le Roy, et les advertissez qu'en icelluy exécutant en toute diligence, ilz nous apportent par chacun jour ung roolle des deffaillans d'aller aux rondes, gardes dc portes ct sentinelles, qu'ilz leur seront enjoinctes et commandez, pour estre par nous condemnez suy-
vant les edictz et reglement dud. seigneur. Et adver­tissez tous vosdietz bourgeois qu'ilz seront executez et contrainctz, à la requeste du Procureur du Roy et de la Ville, par vente et exploictation sommaire de leurs biens, nonobstant oppositions ou appella­tions quelzconques, et sans prejudice d'icelles. "Faict le xxmc jour de Juillet m. vc lxix.d
Pareilz mandemens ont esté envoyez à tous les aultres Quarteniers de cestedicte Ville.
n Mo
CCXVIII. ---- A CAUSE DE LA RESIGNATION DU Sr AuRRY, CONSEILLER DE ViLLE, À SON FILS.
26 juillet 1569. (Fol. -79 r°0
«Faict au Bureau dc lad. Ville, le xxvie Juillet
ver demain, à une attendant deux heures de rele­vée , en l'Hostel de ceste Ville, tant pour entendre la volonté du Roy que adviser sur la resignation quc entend faire syre Jehan Aubry à son filz de l'estat de Conseiller d'icelle Ville; vous priant n'y voulloir faillir.
M. V LXIX.
"Les Prevost des Marchans et Eschevins dc la ville de Paris, v
Pareilz mandemens ont esté envoyez a mess" les aultres Conseillers dc lad. Ville.
CCXIX. — Pour la levée des 6o,ooo livres pour la cotisation de la solde
DE CINQUANTE MIL HOMMES.
27 juillet 1569. (Fo1- l8° r"-) '
Du mercredy, [xjxvn''1' jour de Juillet mil v° lxix.
En assemblée faicte le jour d'huy, au Bureau de la ville de Paris, de mess" les Prevost des Marchans, Eschevins et Conseillers de lad. Ville, pour entendre la volunté du Roy, qui est entre autres choses d'adviser au fournissement des sommes de soixante mil livres demandées par le Roy à icelle Ville, pour sa cotization de la solde de cinquante mil hommes, d'une part, et les deniers qui restent à fournir des trois cens mil livres accordez au Roy en don, d'autre part, et sur l'appoinctement de quatre mil Suisses que Sa Majesté a advisé mectre sur en lad. Ville, pour son service, tuition et deffence d'icelle, durant deux mois seullement; ensemble sur là resignation que entendoit faire sire Jehan Aubery de son estat de Conseiller de lad. Ville, au prouffict de Claude Aubery, son filz, sont comparuz :
Messieurs Legendre, Prevost des Marchans;
Sanguyn, Hervy, Kerver, de Varade, Eschevins;
Messieurs le President Hennequin, Perrot, Guyot, Prevost, Larcher, Lelièvre, dc Palluau, Sanguyn, Marcel, de Paillard, de Cressé, Aubery, de Chome­dey, Lesueur, Huault, Leprestre, Conseillers.
En laquelle assemblée, après que led. sieur Pre­vost des Marchans a faict amplement entendre les causes d'icelle, et la matiere mise en deliberation, a-esté conclud et deliberé, pour le regard desd, soi­xante mil livres tournois, pour la solde desd, cin­quante mil hommes, fournissement du reste desd. iuc m livres tournois, levée et appoinctement desd, quatre mil Suisses, qu'il sera faict assemblée gene­rale au premier jour, pour y adviser et cn deliberer, ainsy qu'il est acoustumé faire cn tel cas.
Et après que ledict syre Jehan Aubery a résigné
W Le Registre porte par erreur «xvii0 jour de Juillet». L'on a vu ci-dessus que la convocation à cette assemblée fut faite lo 26 juillet pour le lendemain. D'ailleurs ie 27 était bien un mercredi, tandis que le 17 tombait un dimanche.